ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ - ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ : Σε μερικούς μήνες και σίγουρα μέσα στην Άνοιξη η δική μου παρουσία στο ιστολόγιο θα είναι τυπική

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Σε μερικούς μήνες και σίγουρα μέσα στην Άνοιξη η δική μου παρουσία στο ιστολόγιο θα είναι τυπική

Η δική μας ενασχόληση με την πόλη δεν θα έχει ημερομηνία λήξης, όπως σας λένε οι "άσπονδοι" φίλοι μας. Μάλιστα ενώ είχαμε αποφασίσει στα τέλη του 2016 πως δεν θα είχαμε αναρτήσεις εδώ παρά μόνο στο ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ ,ένα ποστ σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης που καταφερόταν υποτιμητικά για το πρόσωπο μου με έκανε να πάρω την χωρίς δεύτερη σκέψη  απόφαση πως  αφού μπορώ να γράφω τρία-τέσσερα πρωτογενή κείμενα την ημέρα  να τα γράφω εδώ και όχι στο αγαπημένο μου ιστολόγιο. Δεν είμαι από τους τύπους που εγκαταλείπω εύκολα ό,τι ξεκίνησα αλλά μετά από δέκα χρόνια ενασχόλησης με το εν λόγω ιστολόγιο(ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ) έβγαλα ασφαλή συμπεράσματα για το είδος "ενημέρωσης" που επιλέγει η πλειοψηφία των διαδικτυακών αναγνωστών. 

Άλλωστε είχα την τύχη ή ατυχία να δουλεύω στην πρώτη σε επισκεψιμότητα ιστοσελίδα της χώρας και επίσης να δω πως site με συνεχόμενες αναληθείς "ειδήσεις" ή αυταπάτες καταφέρνουν και κάνουν χιλιάδες καθημερινά κλικ αποφέροντας κέρδη στους ιδιοκτήτες τους.

Έτσι αποφάσισα πως  δεν με αφορά καθόλου  να γίνω αρεστός στην πλειοψηφία όσων ενημερώνονται από το διαδίκτυο. 

Θα ήταν σαν να θέλω ξαφνικά να απαλλαγώ από όσα με κράτησαν μακριά από την χυδαιότητα του διαδικτύου. 

Δεν είμαι σίγουρος πως απέφυγα να γίνω μέρος του προβλήματος αλλά σίγουρα έχασα πολλά περισσότερα παρά κέρδισα με αυτό μου το χόμπι. 

Άλλωστε οι δικές μου  αναρτήσεις δεν χάιδεψαν ποτέ τον κακομαθημένο νεοέλληνα και κυρίως δεν γέμισαν με γελοίο "εθνικισμό" κάποιους που αποκαλούν τους εαυτούς τους εθνικιστές ενώ δεν είναι παρά μόνο φασίστες. 

Έτσι έφτασα  να είμαι  στην ουσία πολιτικά άστεγος  και να επιλέγω  το λιγότερο κακό κάθε φορά που πήγαινα στις κάλπες για να επιλέξω τους πολιτικούς που θα μας έφερναν την λύση. 

Μια λύση που δεν θα έρθει εάν πρώτα δεν αλλάξουμε όλοι εμείς. 

Για τους λόγους αυτούς μην ψάχνετε απεγνωσμένα να με τοποθετήσετε σε κάποιο κομματικό σχηματισμό. Είναι άδικος κόπος, αφού για παράδειγμα στις τελευταίες εκλογές δεν πήγα καν να ψηφίσω. 

Ήταν η πρώτη φορά που δεν ψήφισα και ελπίζω και η τελευταία γιατί πιστεύω πως η μη συμμετοχή στα κοινά κάνει ζημιά στην αστική μας δημοκρατία στην οποία φυσικά και πιστεύω. 

Το επόμενο διάστημα και όσο θα κλιμακώνουμε τις αναρτήσεις μας για τα κακώς κείμενα στο δήμο μας είναι βέβαιο πως θα συσπειρωθούν απέναντί μας όλοι όσοι δεν θέλουν να αλλάξει τίποτα σε αυτή την πόλη. 

Όμως μαζί μας είναι μια πλειοψηφία δημοτών που για δεκαετίες αρνούνταν ακόμα και να ψηφίσει κάποιον από τους επίδοξους "σωτήρες" μας.

Μιλάμε για πλειοψηφία με κάθε βεβαιότητα και όχι για κάποιους δήθεν "ακραίους" όπως θέλουν οι αντίπαλοί μας να τους ονομάζουν.  

Η απολιτίκ αυτή ομάδα που μας βρήκε μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι εδώ και μέρες μαζί μας και από τις επόμενες ώρες  θα απολαύσετε και εσείς την θαυμάσια δουλειά που έκαναν. 

Η δική μου παρουσία σε μερικούς μήνες θα είναι απλώς τυπική αφού και ιδέες έχουν αλλά και όρεξη για να συνεχίσουν αυτή  την προσπάθεια που ξεκίνησα μόνος  το 2013 μέσω αυτού του ιστολογίου. 

Εγώ θα εξακολουθήσω να είμαι υπεύθυνος απλώς για το σκαμνί του δικαστηρίου για όσα γράφονται εδώ αφού δεν θα είμαι αναγκασμένος να γράφω ή να αναζητώ θέματα για ρεπορτάζ. 


Σ.Μ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: